fredag 27 januari 2012

Gravid!

Jag drömmer inte. Jag är gravid.
Blev tvungen att åka iväg och köpa ett Clearblue Digital för att få det här bekräftat. Clearblue Digital ljuger inte och efter ganska precis 3 minuter kommer ett "Gravid 1-2" upp på skärmen. Det betyder 3-4 veckor.
Vad gör jag nu? Vill springa iväg och kolla på barnvagnar och större bil, men det är lite väl tidigt för det. Det enda jag kan göra är att hålla tummarna för att det här håller i sig.
Om allt går vägen ska vi ha barn någon gång i månadsskiftet september-oktober, tror jag det blir.
Å snälla lilla mini där inne. Stanna.


2 kommentarer:

  1. GRATTIS! Gud vad härligt och roligt och skönt! Jag har ju också upplevt det där en gång och kände precis likadant.. sov inte en blund på flera nätter och bara gick omkring och log. Bästa hemligheten man kan ha! Njut!! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Och, tack för din fina kommentar. Behöver alla tummar som går :)

    SvaraRadera